Vragen? We helpen je graag

Frequently asked questions


Je vind meer informatie over de samenstelling van het product op de beschrijving onder het product. Als je nog andere vragen hebt, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. We vertellen je graag meer over onze producten.

Het kan zijn dat een product (tijdelijk) uitverkocht is. Ben je benieuwd wanneer deze weer op voorraad komt? Neem gerust contact op met onze klantenservice of mail naar info@chesterfieldbags.com. We helpen je graag.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

U hebt geen account nodig om te bestellen in onze webshop. Met een account kunt u echter wel oude bestellingen en de status van uw huidige bestelling bekijken. Het aanmaken van een account is gemakkelijk en kan gedaan worden tijdens het afrekenen.

We doen natuurlijk altijd ons uiterste best om uw bestelling volledig en juist af te leveren. Mocht er toch iets niet in orde zijn, neem dan gerust contact op met de klantenservice. We helpen u graag.

Dat kan in 3 eenvoudige stappen:

  • Plaats het gewenste artikel(en) in het winkelmandje
  • Ga verder naar bestellen en voer uw gegevens is. Controleer deze goed, denk aan aflever- en factuuradres, telefoonnummer etc.
  • Rond je bestelling af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, creditcard, Ideal of Achteraf betalen.
  • Zodra je bestelling is afgerond ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling. Hierin vind je meer informatie over de levering van je bestelling.

Zodra je de afrekenpagina hebt ingevuld, ga je akkoord met de algemene voorwaarden om te worden doorverwezen naar de betaalpagina. We accepteren verschillende betaalmethodes. Meer informatie over de verschillende betaalmethoden vind je hier.

Ja, dat kan. Kies voor betaalmethode Afterpay en betaal jouw bestelling pas na ontvangst. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten.

Voor bestellingen onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten.

Je wordt op verschillende momenten tijdens het verzendproces via e-mail op de hoogte gehouden van jouw bestelling. Als je een account hebt, kun je inloggen en bij "Mijn bestellingen" controleren wat de status van jouw bestelling is.

Jouw bestelling wordt verzonden door DPD parcel. We verpakken jouw bestelling zorgvuldig in een stevige doos. Zodra we jouw bestelling is opgehaald bij ons magazijn, ontvang je een e-mail met track & trace code.

Heb je voor 16.00 uur besteld? Dan wordt jouw bestelling diezelfde dag nog meegegeven met vervoerder DPD. DPD biedt het pakket de eerst volgende dag (maandag en zondag uitgesloten) aan op het opgegeven verzendadres. Tevens ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. Aan de hand van deze code kun je de zending volgen.

Voor bestellingen onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten.

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, dan kan je de artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Voor het ruilen en retourneren van je bestellingen worden bij The Chesterfield Brand geen verzendkosten in rekening gebracht. Uitzondering hierop is wanneer je meerdere artikelen besteld, en besluit 1 artikel onder de €50,- te houden. In dat geval rekenen wij €4,95 verzendkosten. Dit zullen wij verrekenen met het te crediteren bedrag.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Het retourneren van je bestelling kan eenvoudig en snel. Klik op onderstaande knop 'retour aanmelden' en meld je retour aan. Hou hiervoor je postcode en track en trace code bij de hand.

Retour aanmelden

Kosten voor het retourneren via een andere vervoerder worden door ons niet vergoed.

Ruilprocedure

Wij adviseren je om voor het artikel dat je wil ontvangen een nieuwe bestelling te plaatsen.

Helaas kunnen we uw retour gestuurde artikelen niet ruilen. Als we uw retour gestuurde artikelen in goede orde ontvangen, zullen we ze binnen 5 werkdagen terugbetalen. Als het artikel dat u zoekt, nog beschikbaar is, kan u een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Zodra we jouw geretourneerde goederen ontvangen hebben, sturen we je een e-mail. Het verwerken van een retour duurt tussen 3 tot 5 werkdagen. De terugbetaling volgt binnen 5 werkdagen.

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Er worden geen directe kosten voor het terugzenden van de goederen in rekening gebracht.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Download hier het modelformulier voor herroeping.

Neem gerust contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt. We helpen je graag. Stuur ons een e-mail op klantenservice@chesterfieldbags.com met je vraag. Heb je een vraag over je bestelling? Vermeld dan ook jouw bestelnummer. Of bel naar: (050) 763 08 89. Je kan ook het contactformulier op de website gebruiken.

Heb je een klacht over onze producten of service? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel: (050) 763 08 89. Je ontvangt van jouw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 2 werkdagen inhoudelijk reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.